Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-01-2014, 23:24 door Anoniem

Door Anoniem: Ik denk dat na 5 jaar het pasje al aardig "op" is met normaal gebruik. Dat is niet relevant. Je koopt die kaart niet voor jouw gemak; je moet betalen voor het privilege te mogen betalen en gevolgd te worden. Jij betaalt dus --en je betaalt teveel-- voor iets wat het probleem van de vervoerder zou moeten zijn. En zoals je zelf ook aangeeft; die laatste paar euro geef je wellicht op. Maar hoeveel is dat op 5 jaar? Ook dat is niet relevant. Je krijgt de keuze niet. Je betaalt voor de kaart, je zet er geld op wat je er nauwlijks weer af kan krijgen en als je dat wil moet je 1) betalen, 2) lang wachten en 3) ook nog eens je persoonsgegevens opgeven. VOOR JE EIGEN GELD. Je kan dat wel proberen te bagatelliseren, bijvoorbeeld door te roepen dat het maar kleine bedragen zijn, maar nog voor de kaart goed en wel doorgedrukt was stond er al tien miljoen euro op de rekening die geld verzamelt wat onterecht afgeschreven is en niet teruggevraagd -- waarbij dus zowel hun fuckups als het oplossen daarvan op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha