Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-01-2014, 18:12 door Anoniem

Door ouassim95: Vraagje want dit vond ik best raar, ik heb nog nooit een phishing e-mail ontvangen maar nu heb ik een maand geleden een zakelijke Rabobank rekening geopend en een week daarna kreeg ik een phishing e-mail met dat mijn rekening beveiliging niet in orde is. Hoe kan het dat echt direct nadat ik een rekening open, ik een phishing e-mail krijg (privé heb ik geen Rabobank) Gewoon, er wordt continu gephished. Ik zie met enige regelmaat (ISP is al heel goed in het filteren) phishing voor banken die ik helemaal niet heb. Phishing voor spaans talige, of amerikaanse banken zelfs. (op een .nl email adres). Als ik nu toevallig een nieuwe rekening open, kan er best (ook toevallig en ongerelateerd) een phishing voor die bank langskomen. Vorige week was het een bank die ik niet had, deze keer kan het bank zijn die ik wel, of net wel, heb.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha