Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-01-2014, 12:46 door Paul van Dommelen

Door Anoniem: Dat wil dus zeggen dat klanten met een hoog risicoprofiel (denk bijvoorbeeld aan mijn oma) ... Sinds wanneer heeft een oma een hoog risicoprofiel? Ik zou juist het tegenovergestelde willen beweren, ouderen hebben over het algemeen een lager risicoprofiel dan de gemiddelde 30-er. Hun betaalgedrag is namelijk veel voorspelbaarder, ze zijn minder mobiel, gebruiken minder verschillende devices, proberen minder nieuwe dingen uit, etc. etc. etc. Vanuit een puur patroonherkenningperspectief heb je hier ongetwijfeld gelijk in. Desalniettemin heeft mijn oma veel minder internetvaardigheden dan ik. Daardoor is ze minder in staat om zich te beschermen tegen malware aanvallen, ook is de kans dat ze in een social engineering scam trapt hoger. Al met al is mijn oma nog in veel mindere mate dan mijzelf in staat om zich te houden aan de door de bank verplichte veiligheidsmaatregelen. Doordat ze deze veiligheidsmaatregelen nog minder goed volgt loopt ze een hoger risico. Tenzij een bank natuurlijk volledig op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha