Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2014, 17:35 door Anoniem

Terechte vragen. Daarbij zou ik ook het volgende wel eens willen vragen.... Banken hebben de automatische kanalen (ATM, Internet, IVR) ingezet en verder ontwikkeld vanwege de efficiëntie (zeg maar "kostenbesparingen"), ondanks dat het duidelijk was dat de risico's bij dat soort kanalen heel anders liggen dan bij "bemande kanalen" zoals het bankkantoor. Daarbij hebben ze klanten bijna gedwongen om naar die nieuwe kanalen te gaan. Bijv. kunnen klanten geen geld meer halen in het kantoor. Dat moet nu per sé via de ATM. Ook hebben ze klanten verteld dat het allemaal veilig is. De vraag is nu of deze drang tot efficiëntie niet geleid heeft tot het bewust nemen van die risico's door banken, en dat alleen daarom al de aansprakelijkheid eigenlijk nooit bij klanten gelegd kan worden?!?! My 2 cents...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha