Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-01-2014, 16:44 door Anoniem

Door Anoniem: Slecht opgeleide medewerkers blijven een gevaar. Nog niet al te lang geleden werd ik bij problemen met login op het Telenet portaal door een medewerkster gevraagd: "meneer, kan u uw email adres en wachtwoord eens geven aub?". Toen ik haar vroeg of ze me dat wel mocht vragen kreeg ik te horen: "Ja, anders kan ik u niet helpen he...". Zeer bijzondere ervaring. Zelf heb ik een tijdje geleden op de Telenet helpdesk gewerkt, het is daar inderdaad procedure om het wachtwoord van de gebruiker te vragen als deze niet kan inloggen op de webportal, aangezien de helpdesk er in eerste instantie van uit moet gaan dat het probleem tussen toetsenbord en stoel zit. Kan de Telenet medewerker inloggen, wordt uitgelegd dat het wachtwoord wel functioneert en er dus niks gedaan kan worden. Kan de Telenet medewerker ook niet inloggen, dan wordt eerst een wachtwoordreset uitgevoerd en zo nodig een vervolgactie gestart / gepland. Een beetje vreemd is het wel, dat vond ik ook, maar u wil niet weten hoe vaak het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha