Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-02-2014, 15:45 door Anoniem

Door Paul van Dommelen: Phishing is voor banken voor de volle 100% te detecteren en tijdig te stoppen. En dat zonder hoge kosten voor de bank, niet geheel onbelangrijk. Iemand die het tegendeel beweert, moet zich eens wat beter laten informeren. Het accepteren van phishing is een keuze van de banken, het is namelijk écht niet nodig anno 2014. Nu zou ik jou natuurlijk kunnen vragen om zelf ook met een feitelijke onderbouwing uit onderzoek te komen. Maar dat zou flauw zijn. Feit is in ieder geval dat er anno 2014 nog steeds klanten slachtoffer worden van phishing en dat ze anno 2014 nog altijd moeten hopen op coulance van de bank in het vergoed krijgen van de schade. Als je cijfers wilt zien, ga dan zsm eens informeren bij de bank waar jij zelf werkzaam bent. Je zal zien dat 100% detectie op phishing de nieuwe standaard is. Januari 2014 ligt nu net achter ons, kun je dit goed vergelijken met januari 2012 en januari 2013. De schade (van alle vormen van fraude via de internet kanalen) is nu vrijwel nul. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha