Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-02-2014, 18:55 door Morbius

Door Anoniem: Door Anoniem:hUh??¿¿? wie zet dit er in dan? en wie verwacht dat dit geen probleem is? XS4ALL? ik zat net naar glas van jullie te kijken maar ik pas voorlopig even dus!Dus, kort samangevat: * De klant moet VoIP afnemen * De klant moet remote access functie in de modem aanzetten. Deze functie word door AVM en XS4ALL standaard *UIT* gelaten. * De aanvaller heeft de gebruikersnaam, wachtwoord en IP adres van de modem nodig. Volgens AVM zijn deze mogelijk verkregen uit een botnet. Wat erop duid dat de getroffen klanten al andere problemen hadden. * XS4ALL stelt de getroffen klanten schadeloos. * XS4ALL stelt klanten op de hoogte via hun eigen site en bouwt een check pagina: https://www.xs4all.nl/klant/veiligheid/telefoniemisbruik/ * XS4ALL belt getroffen klanten om ze op de hoogte te stellen. * XS4ALL neemt technische maatregelen door telefoongesprekken naar een aantal landen tijdelijk te blokkeren. * Het probleem zit hem in de AMV/FritzBox modems aangezien klanten van andere (voornamelijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha