Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-02-2014, 10:22 door Anoniem

Dus we kunnen concluderen dat er vrij recent weer uitgebreid tegen de consument is gelogen: https://www.security.nl/posting/376284/Consumentenbond%3A+angst+voor+regels+internetbankieren+onterecht Consumenten hoeven zich geen zorgen te maken over de nieuwe veiligheidsregels voor internetbankieren die per 1 januari van dit jaar van kracht zijn, zo stelt de Consumentenbond. Wie in het geval van fraude met internetbankieren de schade zeker vergoed wil krijgen moet zich aan de regels hebben gehouden. De Consumentenbond was mede betrokken bij het opstellen van de veiligheidsregels. De Bond stelt dat de aankondiging veel stof deed opwaaien en dat veel mensen bang zijn dat het risico van internetbankieren nog meer bij de consument komt te liggen. "Die angst is begrijpelijk, maar niet terecht. De regels zijn niet verslechterd", zo laat de Consumentenbond in de Digitaalgids van januari weten. Het zijn namelijk niet de banken die in het geval van fraude beslissen of slachtoffers hun geld terugkrijgen. Wie in het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha