Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-02-2014, 13:11 door Anoniem

Hieruit blijkt dat de bank een falende beveiliging op de consument afwimpeld. Zij weigerd namelijk haar verantwoordelijkheid te nemen door technologie in te zetten die skimming feitelijk onmogelijk maakt. Puur een kostenoverweging die nu ook nog eens op de consument wordt afgewimpeld. Het blijft een feit dat de bank verantwordellijk is voor het veilig houden van het geld. Zij verstrekt de technologie om dit te doen en skimming is een probleem wat wel degelijk technisch op te lossen is. Een simpele SMS waarop ja terug gessms-ed moet worden voor bedragen boven zeg 250 euro zou al een wereld van verschil maken. Dit kan zelfs ook met een simpele app gerealiseerd worden. Waterdicht nee.... Een extra drempel zeker... Kosten van het ontwikkelen van een dergelijke App... 100K Benodigde infra geen: Google authenticator... Code inkloppen aan de ATM....

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha