Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-02-2014, 14:09 door Floor

De bank waar het afgifte punt onder valt is verantwoordelijk. Zij hebben het nagelaten om cordaat actie te ondernemen op het moment dat het duidelijk werd dat er een afgifte punt geskimmed werd. Je mag er vanuit gaan dat de Skim-Bulgaar/Roemeen meer dan 1 rekening heeft geskimd. Zodra het vermoeden bestaat dat er skimming heeft plaatsgevonden heeft de bank waaronder het afgifte punt valt de verantwoordelijkheid om de rekeninghouders te waarschuwen dat er skimming heeft plaats gevonden en dat er gelet moet worden op ongebruikelijk transacties. Voor banken onderling moet het een relatief eenvoudige zaak zijn om hier gezamelijk wat aan te doen. Nog beter is om op het moment dat skimming aan het licht komt de rekening in safemodus te zetten en de gebruiker te informeren en te voorzien van nieuwe betaalpas+pincode. Safemodus houdt in dat alleen transacties mogen worden uitgevoerd naar rekeningen die al reeds bekend zijn. Binnen 3 a 4 dagen dienen de passen vervolgens uitgeleverd te worden waarna de rekening ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha