Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-02-2014, 14:32 door Anoniem

Door Anoniem: Door Sokolum:Maar zoals ik al eerder vertelde, ben erg blij geen zaken te doen met ING Wat is dan volgens jou die ideale bank waar ze dit soort dingen nooit zullen doen? En waar baseer je dat dan op? Staat het in de voorwaarden of ga je er alleen maar van uit? Stel nou dat die bank van jou volgende week ook met zo'n item in het nieuws komt, wat ga je dan doen?Triodos, ik spreek (helaas) uit eigen ervaring. Bovenstaande reactie was overigens niet van mij afkomstig. Door Briolet: Door Mij: Schade... Ik dacht dat deze alleen niet vergoed werd bij GROVE nalatigheid? OK... We praten hier over een geval uit 2012. En uit de laatste regel van het artikel blijkt dat er in de toenmalige voorwaarden waarschijnlijk stond dat de klant dit regelmatig moest controleren. Er wordt veel geklaagd op de nieuwe internetbankieren voorwaarden die dit jaar van kracht zijn gegaan, alsof er vroeger geen voorwaarden waren. Het belangrijkste verschil met vroeger is dat ze nu uniform voor alle banken zijn, maar niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha