Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-02-2014, 15:22 door Anoniem

Door john west: Ik heb de I.N.G en de Consumentenbond geïnformeerd dat ik de groffe nalatigheid om niet om de 14 dagen kijken niet accepteert. Wacht hun reactie af. O die weet ik al, want ik heb dat ook wel eens gevraagd. Het antwoord is dat je alle voorwaarden die de bank stelt moet accepteren en dat als je het er niet mee eens bent of als je iets wilt wat zij niet zien zitten dan ben je vrij om over te stappen naar een andere bank. Doei! Ik weet ook nog wel een paar dingetjes: - kan ik nou de magneetstrip van mijn kaart verwijderen zodat ik geen last mee heb van skimmen, of kan het zijn dat ik dan ook in Nederland geen geld meer uit een automaat kan halen omdat deze toch nog de magneetstrip gebruikt? - kan ik ergens aangeven dat ik NIET wil dat er een nieuw wachtwoord per SMS kan worden gestuurd? - kan ik de kredietlimiet van mijn betaalrekening op 0 zetten? - kan ik zelf de opnamelimieten van pinbetalen en geldautomaat verlagen? - kan ik betalingen naar het buitenland staandaard ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha