Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2014, 10:19 door Anoniem

Ik zou zelf eigenlijk denken dat installeren van een update op een end-user appliance waarbij de gebruiker dan zelf in actie moet komen (dus niet een automatische download/install en ook niet een voorstel om dat te doen wat naar voren komt bij dagelijks gebruik) nooit tot een 100% resultaat kan leiden. Sterker nog, als na een week 20% het al geinstalleerd heeft dan zou ik gaan juichen in plaats van te jammeren. Je kunt toch niet van al die miljoenen gezinnetjes verwachten dat ze gaan zitten bijhouden voor welke spulletjes die ze in huis hebben ze nu meteen een update moeten gaan installeren? Wat ook al niet helpt is dat in het verleden het vrijwillig uitvoeren van een update al meerdere malen betekend heeft dat er nieuwe problemen kwamen of bestaande functionaliteit werd verwijderd. Dat maakt ook dat mensen anders tegen updates gaan aankijken. Beter eerst maar wachten of er misschien ook nadelen zijn. (in dit geval bijvoorbeeld: als je halsoverkop deze update installeert en je had twee weken geleden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha