Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2014, 12:46 door Anoniem

Het komt er feitelijk op neer dat ze stelt dat je elke 14 dagen een bankfiliaal moet bezoeken om te controleren of je geld er nog staat. Zo niet, dan kan men concluderen dat de client NB zich niet aan de regels heeft gehouden en niet oplettend genoeg heeft gehandeld. De client heeft, zo stelt men, niet de frauduleuze transacties bij de bank opgemerkt terwijl dat hoofdzakelijk de verantwoordelijkheid is van de bank. Dit verhaal wordt onhoudbaar is tijdens een rechtszaak. Die commissie probeert het niet zo ver te laten komen en probeert uit alle macht de client af te schepen, maar zal straks echt bakzeil moeten halen. De bank krijgt hiervoor ongetwijfeld een forse boete. Advies: direct een rechtszaak aanspannen en de bank aansprakelijk stellen voor alle geleden schade, inclusief rentederving en bestede tijd en kosten aan de hele zaak.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha