Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-02-2014, 12:23 door Anoniem

Door Cornelius: [...] Máár: jij hebt nog gelegenheid om iets op de kopie te schrijven. Ik heb zelf ongeveer een gelijksoortig verhaal meegemaakt bij een bank. Daar scanden ze 'm rechtstreeks in de applicatie. Er is dan geen mogelijkheid om nog iets op de kopie te schrijven. Oh ja, dat is mij ook gebeurd, bij een ondertussen staats- geworden bank die verder naamloos zal blijven. Wilde een (zonder mijn toestemming) opgeheven rekening verheractiveren en de (zonder mijn toestemming gemaakte) wijzigingen in rekeningtype (waardoor het ding rustig het overgebleven saldo oppeuzelde terwijl dat volgens hun eigen regels voor mijn rekening niet het geval zou moeten zijn) even laten terugdraaien. Heb daar (alweer) moeten praten als brugman om zoiets simpels als de formulieren voor een adreswijziging voor een gedeelde rekening loskrijgen. En in de tussentijd scant de verder aardige maar onbehulpzame prutser achter de balie mijn identiteitskaart drie keer in een tijdsbestek van een kwartier ofzo. Waarom die rekening ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha