Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-02-2014, 22:54 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: XS4ALL heeft z'n klanten een mailtje gestuurd, waarin duidelijk wordt uitgelegd hoe je moet updaten. Tja, er zullen ook mensen zijn die zelf ergens een Fritz!Box hebben gekocht ... Dan heeft XS4ALL mij zeker overgeslagen want ik heb nooit een mailtje gezien.Ik ook niet... Voor zover mij bekend is, is het lek in de remote acces het enige dat vóór het uitkomen van de update's misbruikt is. Als er slimmerds zijn die op een week of wat de firmware update kunnen analyseren, de (blijkbaar meerdere) lekken kunnen vinden en hier vervolgens ook een werkende MitM-exploit kunnen schrijven zitten er achter deze aanval nou niet bepaald script-kiddies lijkt me. Worden niet enkel mensen met telefonie in eerst instantie gebeld? XS4ALL heeft ook port filtering aangezet bij iedereen bij wie remote access aanstond (wordt je ook niet perse blij van volgens mij maar goed). Waarom zou je eigenlijk een belletje willen. Je bent blijkbaar goed op de hoogte en denk dat de mensen beter gebruikt kunnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha