Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-02-2014, 10:46 door WhizzMan

Maar wat als een provider en leverancier ondanks dat er berichten zijn dat een router lek is bij hoog en laag blijven volhouden dat er niets aan de hand is en mensen niet adviseren om de router uit te zetten totdat er een update is? Fritz heeft in eerste instantie op haar website gezet dat de routers niet kwetsbaar waren en dat mensen gewoon hun router konden blijven gebruiken. Vervolgens is er gesteld dat er alleen een kwetsbaarheid was als mensen de beheerinterface hadden aangezet op de internetaansluiting, inplaats van alleen vanuit binnen. Nu blijkt uit reverse engineeren dat er in de router een XSRF kwetsbaarheid aanwezig is, waardoor het bezoeken van een "gevaarlijke" website al voldoende is om de router te laten hacken. Bovenstaande lijkt me laakbaar gedrag en eventuele schade die is ontstaan door deze bewust onjuiste voorlichting zal volgens mij gewoon door de ISP en/of routerfabrikant moeten worden vergoed.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha