Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-02-2014, 12:27 door WhizzMan

Banken hebben securityprofessionals in dienst. Die kunnen prima bepalen wat de risico's zijn. Je kan van een gebruiker nooit verwachten dat hij/zij ook maar enigszins op het niveau van deze mensen gaat komen. Je hebt daarom als bank een altijd zorgplicht. Banken kiezen er op dit moment voor om veel risico's te nemen zodat gebruikers "gemakkelijk" met geld kunnen werken zonder dat er menselijke interactie bij de bank noodzakelijk is. Zolang die risico's door de bank integraal genomen worden en de kosten daarvoor worden verdeeld over de aandeelhouders en rekeninghouders, is er een economische grond voor het nemen van die risico's. Zodra je die als bank bij de gebruiker wilt neerleggen, zit je volgens mij fout. Je kan geen bankproduct meer afnemen waarbij je fatsoenlijk kan bankieren zonder computer of pinpas. Kantoren zijn nooit open, geld opnemen zonder pasje is al helemaal een uitzondering en je krijgt allerlei "gemakkelijke" produkten "gratis" bij je rekening waarmee je de veiligheid van jouw geld in ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha