Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-03-2014, 10:36 door Anoniem

Bij het blokkeren van alle vreemde domeinen met NoScript moet de nieuwe webgui van de ABN toch gewoon werken. Wel moet je bij het inlogscherm 5 seconden wachten omdat de pagina opnieuw geladen worden (waarschijnlijk omdat geen verbinding gemaakt kan worden met de trackers en er daardoor een andere versie wordt geladen). ABN is altijd een prima bank geweest als het gaat om kwaliteit en internetbankieren, maar ik moet zeggen dat dit echt een lijn is die op een afgrond lijkt. De nieuwe bankieren 'website' is echt een gedrocht van een natuurramp. Gewoon NIET werkbaar. meer dan 75 % van de beeldvulling is lege ruimte of reclame, informatie is bijna niet meer te vinden en waar je vroeger een duidelijk overzicht had, heb je nu maar 3 regels en ben je jezelf misselijk aan het scrollen om iets te vinden. Alleen omdat er van die hype-hippies zijn die met hun dikke worstvingers niet uit de voeten kunnen met de website op een device met een touchscreen verprutsen ze de gehele werkbaarheid van het product. Bij ABN zijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha