Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-03-2014, 21:13 door Anoniem

Op 5 feb 2013 heb ik een mail richting Triodos gestuurd: Ls, Gisteren heb ik een internetspaarrekening aangevraagd bij u, deze aanvraag ging keurig over een SSL (https) verbinding zodat mijn persoonsgegevens zoals BSN en tegenrekening niet eenvoudig voor derden cq onbevoegden te onderscheppen zijn. Tot mijn grote verbazing krijg ik, na aanmelding, een e-mail terug met daarin AL mijn gegevens die eerder via een SSL verbinding verstuurd werden. E-mail is nou niet typisch een veilige manier om e.e.a. te communiceren, sterker nog, e-mail komt meestal niet rechtstreeks bij uw klanten aan maar komen bij een provider aan. Dat kan ook een e-mail dienst zijn zoals Gmail of Hotmail/Live waar tientallen systeembeheerders toegang kunnen hebben tot die mailservers waar die mail op aankomt. Dat geldt natuurlijk ook voor gewone internetproviders die normaal gesproken de mail voor uw klanten ontvangen. Mijn persoonsgegevens staan daar dus gewoon leesbaar op de server.Ik kan daar als klant niks aan veranderen, u als bank ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha