Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-03-2014, 17:43 door Anoniem

Door Anoniem: Oplossing is simpel (zoals hier al eerder is gemeld); gewoon bij de instellingen van de betaalpas "contactloos betalen" uitzetten. Hoe doe ik dat? Ik heb geen "internetbankieren", zeker niet omdat alles wat daar misgaat volgens zowel de nieuwe "richtlijnen" als de ing blijkens hun recent gepubliceerde reacties altijd mijn eigen schuld gaat zijn ook al volg ik hun instructies tot op de letter nauwkeurig en correct op. Buiten dat, waarom ik nu weer actie moet ondernemen om verschoond te blijven van hun meest recente keutel ontgaat me een beetje. Als het zo'n ge-wel-dig systeem was dan stond iedereen in de rij om het aan te zetten. In plaats daarvan krijgen we weer net zo'n domme situatie als met de chipknip en de chipper. Nu goed, het is er deze keer maar een, niet twee incompatibele systemen. Maar deze is draadloos en daarmee gevaarlijker, en heeft verder geen betere eigenschappen. Voor mij dan, als klant.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha