Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-03-2014, 21:09 door Anoniem

Bij Triodos werkt alles gewoon goed bij gebruik van Ghostery en Adblock Plus. Ook het internetbankieren ondervindt hier geen hinder van. Ze hebben een app welke werkt met een 5-cijferige code om in te loggen, die op de achtergrond is gekoppeld aan het device ID van je toestel. Je kunt zowel een smartphone als tablet koppelen (Android of iOS, geen Windows Phone), hoewel meerdere smartphones ook best zou kunnen. Als je een toestel kwijt raakt kun je ofwel 3x fout inloggen op een device wat je nog wel hebt, of via het internetbankieren de autorisatie van de app intrekken. Beide methoden zorgen ervoor dat de apps op al je devices niet meer werken. Je kunt ze daarna opnieuw registreren met de token. Deze token is een standaard Vasco device, stand-alone, dus zonder pinpas slot. Verder is Triodos al lange tijd over op 100% IBAN (eerste in Nederland destijds), kun je volledig transparant inzien waar ze hun geld investeren, hebben ze een normaal telefoonnummer (geen 0900), kundig (scriptloos!) personeel bij de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha