Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-03-2014, 10:47 door Mysterio

Bij rare vragen van medewerkers van de bank zou ik contact opgenomen hebben met de bank, maar dat is nu natuurlijk mosterd na de maaltijd. De Rabobank zal pas actie ondernemen na aangifte, dus begin daar sowieso mee. Ook omdat een auto kopen in Nederland best goed geregeld is. Je moet immers een auto op naam zetten en verzekeren, de politie zal zeer goed in staat zijn om dat spoor te volgen en eventuele ezels die meewerken aan deze oplichting aanpakken. Omdat het een flink bedrag is zal de bank er niet om staan te springen om te helpen. De verantwoordelijkheid ligt natuurlijk ook niet volledig bij de bank. Het is zuur voor je moeder, maar als ze al nattigheid voelde en daarop geen actie heeft ondernomen maar juist uiteindelijk meewerkte, is dat niet heel handig. De dader wist dat ze Rabo klant was en beschikte over haar rekening en pasnummer. Je moet buiten de PC denken om aan deze gegevens te komen. Met de bankpas maak je pintransacties, tank je bij onbemande stations, betaal je parkeerkaartjes etc... Het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha