Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-03-2014, 11:18 door donnerd

De kans is echt nihil dat bij welke bank dan ook zei vergoeding zal ontvangen omdat zei immers zich niet aan de voorwaarden heeft gehouden. Ik citeer: Houd beveiligingscodes geheim. Klanten mogen beveiligingscodes alleen zelf gebruiken. Daarnaast mogen ze niet worden opgeschreven. In het geval dit echt niet anders kan moet de code in een onherkenbare vorm voor anderen worden opgeschreven. Als klanten zelf hun beveiligingscode kiezen mag die niet eenvoudig te raden zijn. Bijvoorbeeld geen geboortejaar of naam van een familielid of een postcode. Klanten mogen de beveiligingscode ook nooit per telefoon of e-mail doorgeven. De code is door de telefoon doorgegeven en dus niet geheim gebleven en daarnaast hebben banken naar mijn mening voldoende reclame uitgezonden dat er nooit om codes wordt gevraagd. Aan deze gegevens kan je makkelijk komen, even meekijken bij de kassa tijdens het pinnen, eerdere inbraak die onopgemerkt is gebleven, volgen etc.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha