Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-03-2014, 11:50 door Anoniem

Door Orion84: Lees even https://www.security.nl/posting/375096/De+veiligheidsregels+van+de+NVB+zijn+geen+regels+maar+richtlijnen! door. De bewijslast dat je je als klant grof nalatig bent geweest ligt bij de bank. Panikeren over hoe je als klant in 's hemelsnaam je onschuld kan bewijzen is dus helemaal nergens voor nodig. Ik heb helemaal nergens gezien in bankier voorwaarden dat je RECHT zou hebben op vergoeding van je verlies *tenzij* je grof nalatig geweest zou zijn. schuld of onschuld, als er met de juiste credentials overgeboekt is is het geld weg en _misschien_ dat de bank je verlies wil overnemen. Helemaal niet dat je dat _altijd_ krijgt tenzij de bank bewijst dat jij nalatig geweest bent.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha