Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-03-2014, 20:26 door Anoniem

Ik had met Ghostery ook problemen met de nieuwe ABN Amro UI. De helpdesk kwam kundig over, maar uiteindelijk kwam ik er na wat cross-browser gevolg achter dat het gewoon echt niet werkt zonder Omniture. Vreemd dat je je hele internetbankieren tool afhankelijk maakt van wat gewoon echt een externe, commerciele webtracking tool van Adobe is. Ik ga hier nog zeker even over mopperen bij ze, want hoewel ik snap dat ze nette gebruiksstatistieken willen hebben, kan ik er met de pet niet bij dat dit verplicht gesteld wordt. Ik ben zelf ontwikkelaar en heb door schade en schande ondervonden dat blinde aannames altijd colateral damage met zich meebrengen. In de praktijk betekent dat het controleren of bepaalde functionaliteit in een browser beschikbaar is voordat je ervan gebruik maakt. Dan kun je tenminste een behulpzame foutmelding geven in plaats van dat de boel er zonder enige uitleg gewoon uitklapt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha