Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-03-2014, 06:29 door Anoniem

Door swake: Ik wil hier alvast nog iets nuttigs aan toevoegen. Wanneer je als klant via internet bankieren bestolen word, en je bank kan alle bewijzen voorleggen dat hun systeem degelijk beveiligd is , ben jij als klant zelf verantwoordelijk . Ik weet niet hoe dat in Nederland zit, maar hier in België staat dat duidelijk beschreven wanneer je een contract afsluit om aan internet bankieren te doen. Hier in Nederland kan je van alles in contracten zetten maar als dat in conflict is met wettelijke regelgeving dan geldt de wet en niet het contract. In dit geval staat er: Artikel 529 2. De betaler draagt alle verliezen die uit niet-toegestane betalingstransacties voortvloeien, indien deze zich hebben voorgedaan doordat hij frauduleus heeft gehandeld of opzettelijk of met grove nalatigheid een of meer verplichtingen uit hoofde van artikel 524 niet is nagekomen. In dergelijke gevallen is het in het eerste lid bedoelde maximumbedrag niet van toepassing. Dus als jij aan art 524 hebt voldaan dan is het helemaal ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha