Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-03-2014, 13:06 door Anoniem

Hoi, Bij het bekijken van de transactie gegevens van een rekening vind ik bankafschriften (pdf) van een andere rekening (weliswaar al wat oudere gegevens maar niettemin van een andere persoon (en adres en bedragen). Nu wil ik graag de bank waarschuwen dat dit gebeurd is. Maar Ik wil ook graag de bank enigzins dwingen dat er serieus naar gekeken wordt, dat de betreffende gedupeerde (waarvan ik de gegevens zie) op de hoogte wordt gebracht en welke stappen er genomen gaan worden dat dit in de toekomst niet meer gebeurd. Ondanks dat ik al heel wat jaartjes meeloop in de IT en ik denk dat dit een moeilijke zaak is, wil ik toch graag aansturen op het niet enkel laten corrigeren van dit specifieke geval. Het is niet mijn bedoeling dat de betreffende bank hier door het stof gaat. Graag jullie professionele mening hoe ik als aankomend security professional dit moet aanpakken. Van deze NL bank kan ik enkel een webpage invullen en mijn email adres achterlaten of ik moet overdag de helpdesk bellen (maar ik vermoed ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha