Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-03-2014, 12:53 door Anoniem

"Nu wil ik graag de bank waarschuwen dat dit gebeurd is. Maar Ik wil ook graag de bank enigzins dwingen dat er serieus naar gekeken wordt, dat de betreffende gedupeerde (waarvan ik de gegevens zie) op de hoogte wordt gebracht en welke stappen er genomen gaan worden dat dit in de toekomst niet meer gebeurd." De bank heeft de wettelijke verplichting om de desbetreffende gedupeerde in te lichten. Ze hebben echter niet de plicht om jou daar feedback over te verschaffen, zodat jij kunt controleren of zij dat ook hebben gedaan. Waarom laat je de verantwoordelijkheid voor opvolging niet liggen waar deze hoort te liggen - bij de bank ? Ik snap best dat jij wilt weten wat zij doen met je melding, maar jij bent geen controlerende instantie, en informatie over de communicatie met hun klant mogen zij in het kader van de privacy wet niet eens aan jou verstrekken, ook al is het gerelateerd aan jouw melding. Hoe zou jij het vinden indien de bank informatie over communicatie met jou zonder toestemming aan derden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha