Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-03-2014, 19:45 door Anoniem

Was dit bekend? http://www.ing.nl/particulier/internetbankieren/veilig-internetbankieren/tijdelijk-geen-tan-codes/ Bij aanschaf van een andere telefoon moest de simkaart ook om (kleiner formaat). Tot mijn verassing kwam de betreffende SMS binnen het uur op de nieuwe smartphone binnen. Intussen is ook de tweede SMS er ook. Let wel de ING-app heb ik niet geïnstalleerd. Het enige dat ik kan verzinnen is dat de provider de verandering doorgestuurd heeft. Als ik de keus had gehad om zo'n maatregel te nemen had ik het denk ik wel aangezet. Het issue is echter dat ik van niets wist. Het is zelfs in de vragenlijst opgenomen: 12. Ik heb een sms ontvangen van de ING waarin staat dat ik 48 uur geen betalingen kan uitvoeren in Mijn ING. Klopt dit? 13. Ik kan tijdelijk geen TAN- en –PAC-codes ontvangen op mijn mobiel, maar ik moet dringend een betaling doen via Mijn ING. Heeft u een alternatief voor mij? ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha