Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-03-2014, 12:20 door Mysterio

Bij ons zijn ze nu al twee keer geweest om de meter te vervangen, maar telkens werpt de monteur een blik in de meterkast en spreekt de legendarische woorden: "Hier mogen we dus niets mee doen." Ik ben benieuwd wanneer de brief voor de 3e afspraak komt waarop het ritueel zich weer zal herhalen. Fijn dat de wijze heren en dames van Stedin leren van de feedback van hun klanten. -grom- OT: Er kleven veel voordelen aan de slimme energiemeter, echter wordt er in alle talen gezwegen over de nadelen. Op de officiële sites dan... Het lijkt alsof er iets verkocht moet worden (lijkt het Voedingscentrum wel) zonder dat de overheid ons voorziet van onafhankelijke en eerlijke gegevens. Het is weliswaar een upgrade van het huidig systeem waardoor mede de zichtbaarheid van het verbruik wordt vergroot, maar de keerzijde van zichtbaarheid is minder privacy. Een stap voorwaarts maken moet in dit geval met de nodige voorzichtigheid gebeuren, zonder jezelf blind te staren op alle voordelen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha