Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-03-2014, 13:46 door Anoniem

"Antwoord: Voor verzekeraars is internet een dankbare bron om dubieuze claims te verifiëren. Weinig dingen zo eenvoudig als even op Facebook kijken of iemand daar poseert met de zonnebril die een week eerder als gestolen opgegeven is, of op Twitter nalezen of een ziek persoon toch naar een feestje is geweest." Tja, en hoe weet je nou of die foto niet twee weken geleden werd gemaakt ? Of dat ze inmiddels gewoon een bril gekocht hebben van hetzelfde model. Mijn telefoon is vorig jaar gestolen, en vandaag de dag loop ik met een toestel wat er precies hetzelfde uitziet (niets geclaimed bij de verzekering, maar dat terzijde). Stel ik heb een foto op Facebook staan met mijn nieuwe toestel, zelfde model als het gestolen toestel. Zie een rechter zo'n foto dan als bewijs, of moet de verzekeraar verder onderbouwen dat er daadwerkelijk sprake is van fraude ?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha