Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-03-2014, 01:49 door Anoniem

Zojuist geprobeerd ING mijn bezwaren te mailen. Ook als ik als klant ingelogd ben op 'mijn ING', wordt ik gedwongen AL mijn gegevens in te voeren. Waar ik nog meer bezwaren tegen heb; de ING bank schermt zich bewust af tegen anonieme feedback. Het hieronder staande heb ik daarom niet willen verzenden. Ook al wordt het 'contact per mail' genoemd, is direkt mailcontact bewust onmogelijk gemaakt. --- Ik teken bezwaar aan tegen de nieuwe betaalpasjes die 'kontaktloos betalen' mogelijk maken, en bovendien tegen invoering van dit systeem. Het nieuwe systeem wordt ingevoerd ook al wil ik dat niet en ook krijg ik een nieuw pasje toegestuurd, dat ik ook niet wil. Ik maak mij zorgen over: *weer* een mogelijkheid erbij voor derden, mijn geografische locatie in verband te brengen met mijn 'digitale identiteit'. Dit is een toegevoegde inbreuk op mijn privacy die bovendien mogelijkheden tot misbruik van mijn pasje, mogelijk toevoegt. Het voegt ook een mogelijkheid toe voor hackers en geheime diensten, mijn fysieke ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha