Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-03-2014, 11:11 door Anoniem

Ik had een vraag neergelegd bij de bank of ze een mogelijkheid zagen om de "o zo handige" koppeling tussen mijn betaal en spaar rekening te verwijderen. Ik heb de laatste tijd gelezen dat bij inbraken op de telebankier omgeving niet alleen geld van de betaalrekening werd overgeboekt maar meteen ook even al het geld van de spaar- naar de betaalrekening geboekt werd zodat dit ook weggesluisd kan worden. Als je de beveiliging van de internet bankieren omgeving gekraakt hebt (is bank-afhankelijk wat daar voor nodig is) dan ligt dit compleet open. Ik heb ze gevraagd te zorgen dat de toegang tot mijn spaarrekening los komt te staan van die van mijn betaalrekening. Ik heb ook aangegeven dat ik zelf wel een mogelijkheid daar voor zie: de spaarrekening naar een concurrent verhuizen. Na een nietszeggend antwoord (maakt u zich geen zorgen de beveiliging is heel goed en dit kan niet gebeuren als u uw codes niet uit handen geeft) waarop ik een reactie stuurde, werd ik gebeld door een medewerker. In dit gesprek heb ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha