Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-03-2014, 21:54 door Anoniem

Door Briolet: Door Spiff:Om te kunnen begrijpen waarom zelfs nota bene ikzelf liever vóóraf betaal ....... dan dat ik áchteraf betaal door middel van een overschrijving, ....... Er zijn meer mensen die een hekel hebben aan het zelf invullen van een overschrijving. Toen wij als bedrijfje zo'n 20 jaar geleden acceptgiro's zijn gaan bijsluiten, werd er gemiddeld sneller betaald. Het zelf invullen van een overschrijving werd blijkbaar vaker uitgesteld dan het invullen van een acceptgiro. Die extra moeite zal nu niet anders zijn en wordt misschien nog wel erger als men straks altijd dat lange IBAN nummer moet invullen.Absoluut waar! Wij hebben dezelfde ervaring en ik denk ook dat dat het grote voordeel is bij iDeal, je hoeft enkel nog te controleren & valideren vanuit een 'vertrouwde' omgeving. Het valt me als consument trouwens wel op dat er steeds vaker vooraf betaald moet worden voor een product of dienst... Door Briolet: ...ontbreekt in de pol.Pay-Pol ;] (het is natuurlijk poll, kon het niet laten sorry) ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha