Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-03-2014, 15:15 door Anoniem

Volgens mij moet / kun je dit probleem anders oplossen Namelijk met een firewall rule, en hoe je dat doet (onder je Os) moet je zelf even uitzoeken : - Bepaal welke IP nummers je nodig hebt voor je internetbankieren over welke poort (80 en 443 neem ik aan). - Sta voor de juiste internetbankieren url alleen connectie toe met die 1, 2 of 3 ip adressen waarvan je weet dat die van je bank zijn. - Zorg ervoor dat je de juiste internetbankier url ergens hebt opgeslagen, in je favorieten of een tekstbestandje en vertrek vanuit daar en niet via een of andere doorverwijslink. (De bank zou daarin een rol kunnen spelen door op de site aan te geven welke connectie met welk ip adres nodig is voor het internetbankieren, je hoeft daar natuurlijk niet op te wachten). Nog veiliger is het een speciaal daarvoor te gebruiken aparte browser in te stellen waarbij het nog veiliger is om dat onder een apart beveiligd user account te doen. Dan kan best een tweede browser van eenzelfde merk zijn die je dan voor de gelegenheid ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha