Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-03-2014, 12:45 door Anoniem

Banken hebben voor consumenten allerlei veiligheidsregels opgesteld die moeten worden nageleefd, maar als het om de eigen veiligheidsvoorschriften gaat blijken banken hier de nodige moeite mee te hebben Hoe kunnen banken dan nog met een strak gezicht enige verantwoordelijkheid bij de (gemiddelde) klant neerleggen, die nog minder kaas van beveiliging gegeten heeft dan de banken zelf. Misschien moeten banken niet met nieuwe speeltjes (zoals NFC betalen) komen, maar eerst orde op zaken stellen in eigen huis. Maak eens een pas op de plaats voor een jaar of twee, en ruim je rotzooi eens op. En hang daar dan de bonussen-cultuur aan op. Voldoet de bank niet aan de veiligheidsnormen, dan geen bonussen. Voor niemand. En dan wel de veiligheidsnormen zoals vastgesteld door een onafhankelijk instituut. Geen eigen waar keuren.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha