Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-04-2014, 21:32 door Anoniem

Door Peter V.: Dan vermoed ik dat in uw netwerk (Router) een lekke versie van OpenSSL aanwezig is. Ik heb dezelfde Chrome-versie en bijgewerkte Windows-versie als u, en de pagina https://www.howsmyssl.com/ geeft bij mij tenminste aan dat alles OK is. Dus het probleem zou buiten uw computer-systeem moeten liggen. Als uw modem/Router door uw ISP is uitgegeven dan raad ik u aan om contact te leggen met de Helpdesk van uw Internet Service Provider. Nog even een tweede mogelijkheid: leeg even uw Cache van uw browser via de tool CCleaner. En voer de test eens opnieuw uit. Downloadplaats: https://www.piriform.com/ccleaner/download/standard Beste Peter V., Hartelijk dank voor de hulp. Maar het blijft raadselachtig en het probleem is nog niet opgelost. Mijn ISP (XS4ALL) laat via haar website weten, 'dat geen van de door XS4ALL aangeboden diensten waarbij u uw wachtwoord moet invoeren, zijn geraakt door deze kwetsbaarheid.' De leverancier van het XS4ALL Fritzbox-modem laat via haar website weten: 'The OpenSSL ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha