Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-04-2014, 14:43 door Fwiffo

Ik heb eigenlijk nog geen enkel wachtwoord veranderd sinds de patch voor heartbleed uitkwam. Dit zal ik toelichten. Eerst had ik niet door hoe ernstig het lek was omdat ik dacht dat het alleen om server sleutels ging. Dus niet mijn probleem om op te lossen. Daarna bleken er ook wachtwoorden en usernamen gelekt te zijn. Vanaf dat moment ben ik nergens meer ingelogd! Nader kijken leverde op dat ik alleen na de publieke bekendwording op de webmail van xs4all was ingelogd. Maar xs4all beweert ondertussen dat hun servers niet getroffen zijn (voor zover die met inloggegevens van de klant werken). Ik heb al bijna een week mijn e-mail niet gelezen ;-) Zelfs het icoontje van thunderbird voor de veiligheid maar van mijn taakbalk gehaald. Deze week wil ik weer eens voorzichtig en weloverwogen gaan kijken of ik belangrijke mailtjes gemist heb. (En ben ik extra voorzichtig met password reset mailtjes met links erin). Nu had ik mijn wachtwoord op security.nl kunnen veranderen, maar zoals aan mijn posting history is te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha