Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-04-2014, 17:04 door Anoniem

@ topic starter, als dit de essentie van je punt is : Hoe is jou ISP omgegaan met het ssl heartbleed bug? Ik heb er zo gauw ook niets over kunnen vinden. Daarnaast blijft het inderdaad doodstil in de diverse mailboxen, geen oproepen tot het wijzigen van wachtwoorden of zelfs niet een bericht dat het niet speelt voor betreffende dienst. Zou dat betekenen dat geen enkele Nederlandse provider kwetsbaar was voor de Heartbleed bug en geen enkele provider klant zijn wachtwoorden heeft hoeven wijzigen? Dat zou een pluim zijn voor alle Nederlandse providers en de veiligheid van hun aangeboden diensten. Daar kan de rest van de wereld nog wat van leren! Ik geloof er eerlijk gezegd niets van en vind daarmee de gestelde vraag (in de titel) helemaal niet zo raar. Op de vraag hoe het er dan wel voor staat kan ook ik je geen antwoord geven. Misschien moet de informatievoorziening her en der nog op gang komen. . . . @ 'taalpuristen' , Reminder : https://www.security.nl/rules Algemeen Wees respectvol richting ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha