Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-04-2014, 00:12 door [Account Verwijderd]

Ik vind taalfouten geen probleem, maar een post die zo verschrikkelijk is geschreven (en ik overdrijf niet) wordt niet serieus genomen. Dat zijn geen spelfouten maar een verkrachting van de Nederlandse taal, en alleen met heel veel moeite fatsoenlijk leesbaar. Als je een lange OP maakt, zorg je in ieder geval dat je vraagstelling kort en "to the point" is. En leesbaar. Je wilt dat iemand, zonder in elkaar te krimpen bij ieder woord, een fatsoenlijk antwoord geeft maar deze OP geeft daar geen kans voor. Als ik moet gokken zou de OP ongeveer zo moeten zijn : Hi all, mijn provider heeft niks gecommuniceerd over de heartbleed bug, wat zijn jullie ervaringen ? Dan zou hij een goed antwoord krijgen, sommige zelfs onderbouwd.. Ik kan me voorstellen dat sommigen zouden reageren met : -Klanten van een provider weten in 99% van de gevallen niks van deze bug, en willen geen mails met technische informatie waar ze zowiezo niets mee te maken hebben. Dus providers doen gewoon geen moeite. -Op de website van onze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha