Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-04-2014, 16:03 door Anoniem

..niet de taak van de internetprovider. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen security en iedereen kan er van alles over lezen op het internet. Nee, de klant neemt een dienst af en de aanbieder heeft op zijn minst een morele plicht de klant goed en actief te informeren naar redelijke actieve mogelijkheden die zij binnen haar bereik heeft. Er wordt dus wel degelijk gecommuniceerd, maar je zult er naar moeten zoeken.. En da's goed, Nee, niet de verantwoordelijkheid bij de klant leggen, probleem ligt aan de aanbieder kant, netjes om als aanbieder de klant op de hoogte te te stellen door haar actief te benaderen op een informatieve wijze. Het probleem is ruim in de media aangekaart. In algemene zin, gebruikers worden wel gealarmeerd maar kunnen niets met die informatie, gevolg; schrik en paniek. Nos Journaal "Diefstal wachtwoorden mogelijk door beveiligingslek in OpenSSL dinsdag 8 april 2014" http://nos.nl/video/633438-diefstal-wachtwoorden-mogelijk-door-beveiligingslek-in-openssl.html ( wat nou ; ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha