Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-04-2014, 13:00 door Anoniem

Door Briolet: Dit is een bug waar elke computergebruiker mee te maken heeft. Dus lijkt het me niet de taak van een bepaalde ISP om mensen hier op te wijzen. Deze bug is zelfs op het TV journaal genoemd, .... Neem eens de moeite de 16:03 reactie te lezen. Het gaat niet meer zozeer (meer) om de uitleg van wat Heartbleed is maar om wat je als bedrijf eraan hebt gedaan om het op te lossen! Welke van deze bedrijven , (Alice, ?), Antagonist, BBeyond, BBned, BIT, Byte, Caiway, CloudVPS, Concepts-ICT, Denit, Easynet, Eurofiber, Euronet, Eweka, Hostnet, InterNLnet, IP2, Leaseweb, Nieuws, NXS, Online, Overige, PCextreme, Previder, SIDN, Signet, Solcon, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, Versio, Vodafone, X2com, XMS, XS4ALL / KPN, xYnta, Zeelandnet heeft de simpele moeite genomen om hun klanten direct (!) per mail te informeren met als boodschap dat zij als klant veilig gebruik kunnen blijven maken van hun diensten? Heartbleed melding ergens verstopt op een site? Zeer klant onvriendelijk! (lijstje bedrijven van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha