Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-04-2014, 17:17 door Anoniem

Ik vind het al bloedirritant als websites mij wensen aan te spreken met mijn (zelf ingevulde, dus zelfverzonnen) voornaam. Dat privilege hebben ze helemaal niet, maar eigenen ze zich toe. Moet je je voorstellen dat je bij het binnenstappen luid "begroet" wordt door een machine die je herkent (en je naam kent) van de laatste keer dat je er je pinpas gebruikt hebt? Het onderliggende probleem is dat het alweer zo ontzettend nep is. Er zijn best momenten dat een winkelier mij persoonlijk mag begroeten. Bijvoorbeeld omdat ik er al jaren kom en we elkaar dus eigenlijk wel kennen. Maar dat mag een machine nog niet. Aan de andere kant, ik kan de logische gevolgen op mijn vingers natellen. Maar "het volk" kennelijk niet, dus moeten ze het maar ervaringsgewijs leren. Alleen dan dus wel jammer dat het dus alweer niet opt-in zal zijn (zoals het hoort) en er zelfs nergens een werkbare opt-out te bekennen valt. Tijd om naar het platteland te verhuizen. Ergens in een ver buitenland, zonder ov-faalkaart, epd, en meer van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha