Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-04-2014, 11:27 door Syzygy

Enkele weken geleden: Sinds de IBAN invoering werkt de controle op NAAM en REKENINGNUMMER bij de ING BANK niet meer. Naar herhaaldelijk testen en er over te corresponderen doet ING niets met deze melding (buiten onduidelijke replies) Het scenario tijdens een overschrijving bij MIJNING : Onderstaande NAAM en REKENINGNUMMERS zijn fictief !! Als voorbeeld nemen we de naam van de firma De Bruin Als voorbeeld nemen we het oude rekeningnummer: 12345 Als voorbeeld nemen we het nieuwe rekening nummer: NL45INGB0000012345 Vroeger (voor de IBAN notie): Je vult een bedrag in en de naam van de begunstigde gevolgd door zijn rekening nummer. € 100,- fa. De Bruyn 12345 We spellen de Bruin met een y en er verschijnt een melding BEDOELT U fa. DE BRUIN !! We zeggen dat dat oké is en de transactie kan vervolgt worden. Nu met IBAN notatie: € 100,- fa. De Bruyn 12345 Omdat we de naam en het rekeningnummer niet correct hebben zal de zelfde melding verschijnen: BEDOELT U fa. DE BRUIN !! Vervolgens zal bij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha