Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-04-2014, 09:23 door Anoniem

Door Anoniem: Ongeldig. De wet is duidelijk: de bank moet aantonen dat de klant grof nalatig is geweest.Hoezo ongeldig? De consument neemt een product af onder de voorwaarden die de consument en de dienstverlener overeen zijn gekomen. Pas als hier onenigheid over ontstaat komt de rechter er eventueel aan te pas. Het liefst natuurlijk pas nadat de 'onafhankelijke' geschillencommissie (na een jaar of 2) uitspraak heeft gedaan (, bijna altijd in het voordeel van de ING). De ING wil gewoon zo veel mogelijk winst maken en dat betekent schade-beperking. Dat dat over de rug van de klant moet is geen probleem, er zijn er nog steeds 6 miljoen. Wat al die mensen nog steeds bij de ING doen? Geen idee, maar als ze nu nog klant zijn, zullen deze voorwaarden ze ook niet wegjagen. Overigens lijkt me dit ook een mooi voorzetje naar de (mogelijke) problemen omtrent het fantastische "contactloos betalen." Vanuit sociaal oogpunt snap ik al lang niet meer wat al die mensen nog bij de ING doen, vanuit een zakelijk oogpunt kan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha