Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-04-2014, 16:13 door Anoniem

Een begrijpelijke vraag, maar de situatie is niet rooskleurig dus verwacht niet te veel positieve antwoorden. Mijn ervaringen zijn ronduit negatief. Zowel de ABN als de RABO hebben ongevraagd rekeningen opgeheven, ongeoorloofde afschrijvingen gedaan, er een groter zooitje van gemaakt na instructie al die ongevraagde dingen niet te doen, en zo verder. Voorheen de postbank wil ondertussen z'n klantjes ook liever kwijt, of je nou internetbankiert of nog overschrijvingskaarten instuurt. Ik zou eigenlijk niet weten welke bank nog wel acceptabel zou zijn. Als er al een acceptabele bank zou bestaan heeft het rijk allerlei regels ingesteld die banken verplichten ernstig naar te doen tegen hun klanten, wat de klantvriendelijkheid niet ten goede komt. Willen we dus weer redelijk kunnen bankieren, dan moeten er twee dingen veranderen: Ten eerste, de overheid moet niet langer banken verplichten de klant als "mogelijk eventueel mischien potentieel geldwitwassende pedodrugterreurcrimineel" te zien, preciezer: De ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha