Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-04-2014, 23:10 door Anoniem

Door Syzygy: Ik ben dit toppic gestart omdat ik van iemand een een IBAN nummer kreeg om geld over te maken. Deze persoon had zich vergist in zijn eigen nummer dus heb ik dat in goede trouw overgenomen en de transactie gedaan. Pas nadat die persoon na 3 dagen het geld nog niet had ontvangen zijn we de zaken gaan controleren en toen kwam deze fout aan het licht. Dan is het niet meer jouw probleem, me dunkt. Het is gratis Nog erger. De moderatie bij Security.nl staat tegenwoordig ook UIT , zo te merken Meestal krijg je dit soort reacties op woensdagmiddag als de scholen uit zijn maar ala ook jij hebt je rechten.Jij bent toch die slimmerd die nog steeds bankzaken via de ING regelt? En dat is jouw goed recht... Het is frappant dat omdat JIJ niet zo goed weet wat de gevolgen zijn, iedereen toch maar blind zou moeten varen op jouw mening. Datgene wat jij wenst van de ING strookt voor geen meter met wat wenselijk is voor de veiligheid en privacy van anderen, zoals je al meermalen hebt kunnen lezen in de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha