Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-05-2014, 13:05 door Spiff has left the building

Inmiddels heb ik Microsoft technische dienst gesproken. De medewerker was zeer behulpzaam en heeft ook even meegekeken naar mijn melding zoals ik die op Microsoft Community heb gepost. Suggesties: 1. Update opnieuw doorvoeren (heeft geen reboot nodig) en vervolgens via Run/Uitvoeren het commando: netsh winsock reset catalog en reboot. Treed het probleem ondanks die reset toch op, dan: 2. Via msconfig.exe het automatisch mee-opstarten van sommige programma's uitschakelen, om te zien of die mogelijk conflicteren met de uitgevoerde update KB2964358. Op dit systeem valt allereerst te denken aan EMET 4.1 en Acronis True Image 2010, maar wie weet nog wat anders. Gelukkig maar dat ik maar weinig automatisch mee-opstartende programma's heb. 1a. Geen suggestie van Microsoft, maar ik denk er zelf aan: Ook moet ik G Data 2015's nieuwe Exploit Protection zekerheidshalve maar even verdenken. Die zal ik bij 1 ook even uitschakelen. Gaat alles dan -hopelijk- goed na de reboot, dan kan ik G Data 2015's Exploit Protection ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha