Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-05-2014, 15:34 door Spiff has left the building

G Data 2015 Exploit Protection uitschakelen, update KB2964358 opnieuw doorvoeren (heeft geen reboot nodig), en vervolgens via Run/Uitvoeren het commando: netsh winsock reset catalog en vervolgens reboot, dat leidde ertoe dat ik vervolgens wél kon inloggen, maar nu kwam er vanuit het Windows Systeemvak die eerder genoemde melding "Er kan geen verbinding met de service System Event Notification-service worden gemaakt […]" Controle van de System Event Notification-service liet zien dat die wel actief was. Uitloggen leidde tot het verdwijnen van de desktop shortcuts en de complete taakbalk (afsluiten van Windows Explorer, vermoed ik?) zonder dat het uitloggen verder doorzette, netto een 'hang' dus. Ik moest dus weer geforceerd afsluiten en ik heb vervolgens opgestart in Veilige Modus. Daar heb ik via msconfig.exe het automatisch mee-opstarten van EMET en Acronis True Image 2010 uitgeschakeld en vervolgens herstart. Nu ondervond ik geen problemen meer bij herstart en inloggen. Eén voor één heb ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha